Besparelser på elregningen
– og markant bedre lys i butikken

Som at have fået bygget om

Da Bygma i Støvring omkring årsskiftet 2017/2018 stod for at skulle udskifte lysstofrørene i butikslokalet, faldt valget af leverandør og installatør på Michael Wulff A/S. Resultatet er besparelser på elregningen – og markant bedre lys i butikken.

”Vores gamle lysstofrør i forretningen var begyndt at gå til, så vi skulle tage en beslutning om enten at skifte rørene eller få helt nye lamper. Vi fik tilbud fra flere virksomheder, og valget faldt på Michael Wulff A/S, fordi de både havde den bedste rådgivning omring vores behov og den bedste pris,” fortæller butikschef Jens Kristian Hougaard fra Bygma.

Målet med den nye belysning var at skabe godt og velfungerende lys for såvel kunder som medarbejdere i byggecenteret og samtidig opnå en besparelse på elregningen ved anvendelse af energivenlig LED-belysning. Samtidig var det et krav, at de nye lamper skulle ligne de gamle, så de faldt ind i stil med belysningen i andre områder af virksomheden, hvor belysningen ikke skulle skiftes på samme tidspunkt.

”Michael Wulff var ude at lave målinger på, hvilket lysbehov vi havde i hvilke områder af butikken, og lavede på den baggrund en beregning på, hvilken type og hvor mange armaturer vi havde brug for, og hvor de skulle placeres. Vi følte os overordentligt trygge i den rådgivning vi fik og har helt igennem oplevet en professionel håndtering af opgaven fra Michael Wulff A/S,” siger Jens Kristian Hougaard.

Han fremhæver selve udførelsen af udskiftningen af armaturerne som et eksempel på Michael Wulff A/S’ professionelle tilgang til opgaven:

”Det forløb fuldstændig smertefrit. Michael Wulff A/S’ folk var gode til at holde orden og ikke mindst til at respektere, at vi havde kunder i butikken, mens de arbejdede på opgaven. Vi oplevede på intet tidspunkt at føle, at de var i vejen,” siger han.

Stor tilfredshed på alle fronter

Det endelige resultat giver stor tilfredshed hos såvel kunder som medarbejdere. Hos Bygma oplever man, at nogle kunder decideret tror, at butikken er blevet bygget om, og også medarbejderne oplever fordele ved den nye belysning: Den er rarere at opholde sig i, det er blevet nemmere at se varerne og læse skiltene på hylderne, og især i fliseudstillingen giver den nye belysning et langt mere realistisk udseende på flisernes farve, da lyset i høj grad minder om dagslys. Tidligere måtte medarbejderne tage fliserne med udenfor, når de skulle fremvise dem til kunderne, men dette er ikke længere nødvendigt.

Jens Kristian Hougaard er ikke i tvivl om, at Bygma også i fremtiden vil søge hjælp hos Michael Wulff A/S, når de har brug for elektrikerhjælp.

”Vi har hele vejen igennem oplevet, at Michael Wulff A/S har været reelle i deres vurdering af vores behov og i deres tilbud og dygtige i deres arbejde. Det har kort sagt været et rigtig godt samarbejde fra A til Z,” siger han.

”Michael Wulff A/S hjalp os også for tre år siden, da vi fik bygget om, hvor de lavede al strøm i de nye bygninger, og man kan godt sige, at de nu er ’husets elektriker’. Det er selvfølgelig også en fordel, at de er i nærområdet, og så giver de supergod service. Hvis vi ringer for at få hjælp til noget, går der max 1 dag, før der står en mand her,” afslutter han.

Jens Kristian Hougaard er ikke i tvivl om, at Bygma også i fremtiden vil søge hjælp hos Michael Wulff A/S, når de har brug for elektrikerhjælp.

Udvalgte kundereferencer:

Scroll til toppen